![]() |
|
Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
|
![]()
Ok. Juz wcześniej przyznałem że sie mylę w kwestii afryki i podobnych. Zasugerowałem się katem którego korek ma inną budowę a który aktualnie miałem pod ręką. Dlatego pisze o flaszce......
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
A w jakim kacie? Małe, z serii EXC na przykład, mają poduszkę powietrzną w chłodnicy zamiast zbiorniczka. Wiadomo, że chodzi o masę. Do tego prosty silnik łatwiej się odpowietrza samoistnie po przewrotce. W lc4 jest już normalny, dwukierunkowy zawór.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |