|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 902
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 10 godz 23 min 35 s
|
Przeczytałem cały temat i jakoś nie znalazłem prostej odpowiedzi na to co mnie najbardziej zastanawia: Czy filtr gąbkowy chroni silnik równie dobrze co papierowy i można go stosować nawet w ciężkim terenie bez obaw o syf w silniku, czy nadaje się on tylko na asfalty?
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,078
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 39 min 48 s
|
Cytat:
-Pomyślmy jest gąbka to od quada - w jakich warunkach się poruszają wiadomo -Większość moto hard enduro ma gąbki -gdzieś tu zapodałem foty filtra po 1000 km z czego może 100 po asfalcie - i uwierz mi wiele motorków bardziej nadąjacych się do takich jazd nie jeździ w takim terenie jak ja latałem .-mi się znudziło wymienianie papierowego filtra po 2000 km Oczywiście i decyzja to naprawdę indywidualna sprawa - ja nie ponoszę za to odpowiedzialności |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,078
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 39 min 48 s
|
A widac nie tylko mi doskwierał papierowy filtr
![]() Koledzy zastosowali gąbkę z Kawasaki KVF/KXF 400 nr NU-2483 ST - 2003-2006r http://www.advrider.com/forums/showp...postcount=6716 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Powrót Sokoła | czosnek | Inne - dyskusja ogólna | 15 | 25.11.2012 19:00 |