![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#30 |
Administrator
![]() |
![]()
Jako że to temat paliwowy a konkretnie styków to napiszę co się zdarzylo wracając ze zlotu.
Jedziemy sobie równo zbliżając się do Radomia, a tu nagle moja niunia robi buuuuuuuu i staje. Jako że nastapiły potem problemy z ilością prądu w akumulatorze podczas kręcenia to diagnozowaliśmy padnięty akumulator. Jak się potem okazało awaria nastapiła w stykach pompy, a konkretnie polegała na sklejeniu owych styków. Skutkiem był ubytek prądu z akumulatora co skutkowało niemożnością kręcenia rozrusznikiem. Dotarcie do styków i odklejenie ich palcem uruchomiło pompę i dalszy powrót do domu przebiegał bezawaryjnie. Dodam że faktycznie 7letni akumulator najmocniejszy już nie jest zwłaszcza w przypadku zwarć jak i styki które są już mocno wypalone miały prawo kiedyś się zbuntować, ten pierwszy raz. Nowe wcześniej zakupione już czekają żeby rozpocząć zaszczytną pracę w pompie na kolejne 180000km?
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Do uzytkowników pomp FACET | Mecia | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 11.01.2016 21:12 |
Pompa paliwa-czy styki pracują cały czas ? | Joncio | Uklad paliwowy i wydechowy | 4 | 19.03.2012 08:19 |