Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Dział Producentów i Dostawców

Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.03.2010, 23:57   #11
Gali


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Poronin
Posty: 5
Motocykl: RD07
Gali jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 22 godz 26 min 10 s
Domyślnie

Witam.
Winien jestem Matjasowi sprawozdanie z działania oliwiarki.
Początkiem grudnia wyjechałem do Tunezji ze świeżo założoną (zgodnie z zaleceniami) oliwiarką i łańcuchem z przebiegiem ponad 20 000 km. Po przejechaniu Tunezji dookoła i zrobieniu 3000 km z dwoma osobami i bagażem na pokładzie łańcuch nie był ani razu podciągany a trasa nie była najłatwiejsza ( piasek i błoto). Pomimo pojedynczej dyszy dawkującej olej na zewnętrzną stronę zębatki po chwii olej był widoczny po drugiej stronie rolek na sworzniach łańcuchowych. Nie zauwarzyłem śladów oleju na motorze, gdzie przy sprayu te ślady były brudne i lepkie. Olej bardzo dobrze wypłukuje piasek z łańcucha.
Moi kompani podróży założyli również te oliwiarki do swoich motocylki KTM LC8 na przednie zębatki i również nie mieli żadnych zastrzerzeń.
Gali jest offline  
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Motooiler robertG7 Wszystko dla Afryki 25 29.03.2014 07:19
Porada łańcuchowa pilnie potrzebna ... paku Rama, zawieszenia, napęd 3 10.08.2009 09:51


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.