![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,757
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 13 godz 59 min 41 s
|
![]()
To jest prawda...Po glebie masz kiere krzywo... Ale jak zablokujesz na kluczyku to ustawiasz ja jak chcesz.Zwłaszcza jak masz ja podwyzszona..Na poczatku sie tym przejmowałem ale teraz dałem sobie spokój... Tak ma byc...Zrobienie kierownicy na sztywno spowoduje po jakims czasie , ze cos musi puscić.Albo kierownica, alho sruby.. Lepiej zostawic sobie ten pseudo "amortyzatorek". Przy naszych mastodontach precyzja nie jest tak istotna...W razie czego to dzida...
![]() |
![]() |
![]() |