![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,725
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 1 dzień 22 godz 30 min 0
|
![]()
W wulkanizacji mają specjalny szuwaks ale mydło, ludwik itp w zupełności wystarczą.
Jeśli chodzi o zabezpieczenie rantu to można myśleć nad samoróbkami z gumy lub plastiku (coś na kształt rantu w wiadrze). Franz, też jestem zdania, że trzeba się naumieć samemu, bo wilk ma bardzo ostre kły ![]() Poza tym na wyprawie nic nie daje takiego spokoju ducha jak niezależność. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Afryka dzika..... Poznań - Cape Town 2008/2009 | chomik | Trochę dalej | 415 | 11.04.2025 18:26 |
problemy po wymianie kabli pradnicy | szynszyll | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 27.07.2010 09:41 |
Trykanie po wymianie napędu. | paku | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 14 | 26.07.2010 14:15 |