Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.02.2010, 13:39   #1
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,274
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 14 godz 43 min 30 s
Domyślnie

panowie mylicie watki
ani łańcuch ani smarowanie nie ma wpływu na połączenie na wielowypuście
połączenie na wałku zdawczym przenosi siły w obu kierunkach czyli obciążenie jest dynamiczne, są współczynnik do korekcji tego przy projektowaniu,
jak by jakiś piekarza czy kelner nie zauważył jest tam także współczynnik dopasowania

w przypadku pojawienia się luzu należy części współpracujące wymienić
inaczej zużycie rośnie w przyspieszonym tempie

charakter motocykla nie ma nic do rzeczy brud przy pasowaniu suwliwym bądź ciasnym nie ma prawa się tam dostać
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czy ten wałek zdawczy jeszcze pożyje? Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 282 26.03.2023 12:56
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? tomozdyn Silnik, sprzęgło, skrzynia 28 12.07.2017 07:46


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.