Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.04.2024, 23:13   #10
Jarczoq
 
Jarczoq's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Poznań
Posty: 384
Motocykl: RD07a
Przebieg: ^90 000
Jarczoq jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 10 godz 10 min 41 s
Domyślnie

API dawno temu sklasyfikowało to jak i co stosować. Tu nic się nie zmieniło, tyle, że producenci wpadli na pomysł, jak zarzynać sprzęty i to za pieniądze samych użytkowników. Najpierw były oleje LongLife, o których wiadomo, że ściema, a teraz niedopowiedzenie. W30, to nie zalecenie, tylko minimum wymagane - dodajmy w ujemnych temperaturach. Do tego interwał 12kkm i żywot siłowni diametralnie skrócony. Ludzie zapomnieli już, ze np. diesle mogą spokojnie sprawnie funkcjonować po milion i więcej kilosów. Na podobnej zasadzie wprowadzono obecnie E10.
Jarczoq jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
CRF 1100 klocki na tył? Aron Hamulce, kola, opony 6 22.08.2022 08:57


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.