|
|
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,410
Motocykl: CRF1100
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 3 godz 24 min 11 s
|
Zadzwoń do serwisu Hondy ARHER w Krakowie - może ci mechanik Adrian pomoże. Wie co robić bo miąłem to samo przy dokładnie takim przebiegu.
Generalnie czyszczenie czegoś tam w silniczku który steruje zmianą i ustawienie jakiejś tam krzywki. Kwestia przebiegu i syfu jaki się tam zebrał. Mi udało się ustawić bieg na 2 i dojechać tak do serwisu. Przy 1000 km miałem podobnie, z tym że po wyłączeniu i włączeniu zapłonu było ok. Aha, zacznij od przepchnięcia motocykla o około nawet metr, zmieni się położenie czujnika , czasami pomaga. Cytat:
Znam z autopsji, a i tak jej nie zamienię na manuala :-) Ostatnio edytowane przez wierny : 23.03.2025 o 07:38 Powód: Połączenie postów. |
|
|
|
|
| Tags |
| naprawa silniczka dct , silniczek dct |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|