|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,308
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 3 dni 17 godz 6 min 40 s
|
![]()
Spróbuj przy zakładaniu odsunąć krawędzie opony po przeciwnej stronie niż wkładasz łyżkę ku środkowi felgi, wtedy będzie luźniej. Tak jakbyś ścisnął tam oponę trytytkami. Zresztą na trytytki też jest niezły patent. W środku felga ma mniejszą średnicę niż na krawędziach.
Nie wiem czy się jasno wyraziłem, ale to jest IMO podstawa zakładania i ściągania opony. Ostatnio edytowane przez MrWaski : 11.06.2019 o 18:56 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Dobrze mówi, żeby to zrobić w miarę bezboleśnie ranty opony muszą być nie na rancie felgi lecz w środku. Resztę zrobi ciśnienie jeśli posmarujesz ranty opony.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
![]() Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
![]() Cytat:
![]() Dzięki! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przelewa paliwo w terenie | SóHY | Uklad paliwowy i wydechowy | 12 | 19.08.2012 15:00 |