Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.06.2019, 14:16   #10
Romeo


Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Bielsko-Biała
Posty: 15
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 30000
Romeo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 5 godz 51 min 57 s
Domyślnie

Wyłączanie kierunkowskazów jest zależne od pokonanego dystansu i/lub od czasu przez jaki migają, w zależności co nastąpi szybciej. Jeśli dobrze pamiętam jest w instrukcji do motocykla napisane dokładnie jakie to parametry.
Romeo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Szyba os ATAS vs. ori wysoka madafakinges Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 46 24.04.2021 06:46
Gmole nat/atas Dario Gadżety / wyposażenie 3 18.03.2019 22:55
Tank Bag ATAS muszel72 Gadżety / wyposażenie 10 22.01.2019 12:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.