|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,637
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 16 godz 1 min 55 s
|
Cytat:
? generalnie kolor oleju przy wymianie świadczy o stanie zawieszenia w motocyklach które znam od nowości przy wymianie oleju co 2 lata zawsze był czysty przebiegi w okolicy 20.000 - 30.000km, natomiast gdy był już ciemny rozbieraliśmy zawias całkowicie nawet gdy nic nie ciekło i zazwyczaj panewki ślizgowe miały już oznaki lekkiego przetarcia teflonu i powodowały przyśpieszone zużycie części aluminiowej goleni (co daje właśnie ten ciemny kolor). W moim R1200GS wymieniałem uszczelniacze coś ok. 95.000km i olej był czysty!nie wiem o co chodzi w CRF ale jak uszczelniacze padają po kilkuset km szutrów to chyba kogoś pogięło z HONDY. to do czego jest ten motocykl? Ostatnio edytowane przez mdxmd : 13.09.2017 o 05:19 |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Cytat:
zawsze lepiej tak.niż tak ![]() To powyżej to jak mówi komunikat beemwe górna część przedniego zawieszenia może odseparować się od górnej półki zawieszenia. Jak widać się separuje .Idąc Twoim tokiem rozumowania to do czego jest ten motocykl? |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,637
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 16 godz 1 min 55 s
|
dawno nie aktualna sprawa, co do CRF to z mojej perspektywy zbyt dużo wymaga uwagi jak na nowy motocykl z przebiegiem 15-20.000km
|
|
|
|