|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 1,299
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 7 godz 22 min 9 s
|
![]()
W czym lepsza?
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
|
![]()
Wlasnie chyba w niczym.Na forum niemieckim byla dyskusja i jednak wyszlo ze orginal jest najlepszy choc inne tez byly ok
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Fotki nie potrzebne, tu masz manual, niestety po angielsku:
https://drive.google.com/file/d/0B9R...ew?usp=sharing |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Nie wiem czym jedna stopka może się różnić od drugiej, ale oryginalna jest spoko.
Łatwo wrzucić motor na nią przy odrobinie techniki. Co do montażu, to samo włożenie stopki na miejsce chwila moment. Założenie tych sprężyn masakra. Szczególnie w pojedynkę. Jak jest dodatkowa para rąk to pójdzie bez problemu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |