Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.11.2008, 22:35   #24
Pretor
 
Pretor's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: stolyca
Posty: 75
Motocykl: F 800 GS
Pretor jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 godz 24 min 45 s
Domyślnie

Franz właśnie rozebrałem układ. Zajęło mi to godzinę i to tylko dlatego, że jedna śruba od kolektora była tak schowana, że normalnie w serwisie chyba owiewki i chłodnicę zrzucają aby zdjąć portki.
No i tak jak mówiłem może zrobić otworek od dołu wydłubać to i owo i zaspawać.
A i jeszcze jedno. Jeden z mechaników powiedział mi podczas rozmowy, że tak naprawdę katalizator jest wydajny podczas pracy silnika na wolnych obrotach. Jak się daje w palnik to praca katalizatora jest prawie zerowa.
Wszędzie piszą że to jest regulowany katalizator. Niby jak on się reguluje? Może chemicznie bo ani śruby ani elektroniki w nim nie ma.
Oto fotki:





Ostatnio edytowane przez Pretor : 21.11.2008 o 23:40
Pretor jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wtrysk w Afryce Wojak Układ elektryczny i zapłonowy 105 24.06.2024 21:30
zawór wydechowy w pierwszym cylindrze everybike Silnik, sprzęgło, skrzynia 19 04.04.2012 10:12
Wtrysk i 800ccm QrczaQ Wszystko dla Afryki 46 25.09.2008 11:09


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.