Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.05.2013, 22:11   #7
slafo
Are we truly alone? The Truth is Out There
 
slafo's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Urzut
Posty: 661
Motocykl: obecnie brak
slafo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 3 min 57 s
Domyślnie

Czy napięcie wskazywane przez volomierz , ponad 14,4V może być szkodliwe dla instalacji ? Skacze czasem do 14,8V - 14,9V , o te pół za dużo
Starać się to na siłę poprawić, czy na razie mogę dać sobie z tym spokój?
Taka piękna pogoda, a ja zamiast jeździć to grzebię w różnokolorowym królewskim makaronie.
slafo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerywacz kierunki - zamiennik. chomik Układ elektryczny i zapłonowy 42 28.05.2014 19:52
Problem z pradami... wszystko nagle gaśnie. iwan Układ elektryczny i zapłonowy 9 29.08.2009 11:27


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.