![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Na 99% zatarty zaworek zwrotny w komorze korbowej. Właśnie w tym roczniku występował zanim wprowadzili w 97/98 drugą pompę olejową.
Olej dostaje się do komory korbowej a z niej nie wypływa. W rocznikach 95 był zawór zwrotny sterowany podciśnieniowo tłokiem. Tłok idąc do dołu wypychał olej przez ten zawór. Niestety trzeba rozpoławiać silnik. Poczytaj tutaj: http://forum.enduro-adventure.com/vi...&highlight=lc4 Z jednej strony masz szczęści bo jak zatrze/zawiesi się on w pozycji otwartej to lubi się korba zatrzeć. Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 24.01.2013 o 23:15 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |