Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.09.2011, 12:07   #9
MTBiker
 
MTBiker's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Wawa
Posty: 86
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
MTBiker jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 6 godz 59 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Stachu Zobacz post
Fajnie byłoby zobaczyć porównanie takich elementów jak zawieszenie, silnik (moc, jej oddawanie, praca), spalanie, prowadzenie, ekonomiczność, dostępność części, łatwość serwisu, wygoda dla jednej i dwóch osób, jakie waszym zdaniem jest przeznaczenie każdego z modeli, jak jeździ on i off, i co Wam jeszcze przyjdzie do głowy. Te małe beemki wydają się być całkiem fajne. Ale proszę Was o możliwie obiektywne opisy.
na advrider.pl udzielalem sie kiedys w watku KTM 690 Enduro <> XChallenge:
http://advrider.pl/viewtopic.php?f=5&t=5025

cytujac:

Mam porownianie 690EnduroR i XChallenge ... w sumie dosc podobne traktory ktore wjada wszedzie na 690 Enduro R jezdzilem chwilke ale jakies zdanie sobie
wyrobilem (kolega ktory nim jezdzi zrobil ze mna na wspolnych wyjazdach ponad 20 tys km)

XCh
+ dosc wygodna pozycja
+ sprawdzony silnik rotaxa, przeglady co 10.000km (KTM co 5k)
+ mniejszy apetyt na paliwo
+ powietrzne zawieszenie do ambitnej turystyki i umiarkowanej jazdy w gorach daje rade
+ po wywaleniu wydechu z katalizatorem obsluguje gorsze rodzaje paliwa
- zbiornik 9l to realne przebiegi intensywnej jazdy w okolicach 200-220km - w tej chwili sa conajmniej 4 opcje dodania od 5 do 16l dodatkowej wachy
- do ostrzejszej jazdy tylni powietrzny amor i przednie sprezyny to srednio sie nadaja - nalezalo by wymienic amor na Hyperpro albo Wilbersa
- twarde siedzenie na co czesc ludzi narzeka, z czasem troche sie rozbija, bedac przyzywczajonym do siodel rowerowych podczas kilkudniowych maratonow jakos nie zauwazam
- koszmarnie (wrecz absurdalnie) drogie plastiki - kto wpadl na pomysl polakierowania !! plastikow w motocyklu enduro to nie wiem


690 Enduro R
+ odczuwalnie lepsze zawieszenie na szalnstwa poligonowe w porownaniu do Xsa,
+ na sportowej mapie i standarowym wydechu zywo sie zbiera
+ tansze opcje na rajdowe mordy ze stelazami pod roadbook i tripmastera
- wieksze zuzycie (12l zbiornik daje porownywalne z Xsem przebiegi)
- bardziej motocrosowa pozycja - krotsza odleglosc miedzy kanapa a podnozkami - moze meczyc w dluzszych przelotach ale lepsza przy poligonowym brykaniu - latwiej na whoopsach wchodzi na tylne kolo
- seryjne swiatla to porazka - jedna wielka porazka ...
- brak tylniego subframe (w xsie jest aluminiowy) - stelaz na kufry mocowany do miejsc na podnozki pasazera (jakiego pasazera !!)
- wlew paliwa umiejscowiony tak ze jak sie worek przytroczy do bagaznika to trzeba go odpinac. pod korek warto podlozyc pianke bo sie kurz i piasek zbiera

Wg mnie jesli szukasz dobrego czolgu ktorym mozna i pobrykac w terenie i pojechac gdzies solo dalej to oba beda dobrym wyborem. Ani to duzy adventure ani typowo mx maszyna - ot uniwersalne allroundery z wszystkimi tego wadami i zaletami.

Kolega MG75 ktory negowal roznice w spalaniu przekonal sie naocznie na wypadzie w zeszlym roku na ukraine ze roznica byla.
MTBiker jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
BMW GS Motocykl Challenge Nowa Dęba 29-30.08.09 Mrwa22 Imprezy forum AT i zloty ogólne 4 27.08.2009 08:51
12-14 września - Bytom - BMW GS Motocykl Challenge ramires Imprezy forum AT i zloty ogólne 26 21.09.2008 08:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.