Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.08.2011, 12:34   #12
ArtiZet
 
ArtiZet's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: akalicy stolicy
Posty: 3,406
Motocykl: XRV650
Przebieg: 90+
ArtiZet jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 4 dni 22 godz 17 min 43 s
Domyślnie

Palenie się cały czas kierunku jest spowodowane zlepieniem styków przekaźnika na skutek ich wypalenia.
Sam przekaźnik nie jest tak prostacki, bimetaliczny jak np. w MZ i składa się z elektroniki sterujacej (przerzutnik astabilny) i przekaźnika właściwego
Mozna wymienić sam przekaźniczek w przełączniku- w RD07 jest OMRON G4S-1112-CU-B, jest to przekaźnik na 9V- cokolwiek innego na 9V podejdzie o odpowiedniej obciążalności dla żarówek kierunków- musie byc tylko odpowiednio mały aby się zmieścił w obudowe.
Na jakiś czas pomaga przepolerowanie papierkem ściernym styków przerywacza
Aha-temat dla cierpliwych, bo trzeba precyzyjnie "rozkroić" plastikową obudowę przełącznika z 2 stron aby wylutować stary przekaźnik- nie da sie całej płytki wysunać bo elektronika jest zalana klejem przed wilgocią
ArtiZet jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.