Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.06.2011, 23:07   #16
szparag
 
szparag's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
szparag jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
Domyślnie

jeśli jest chiński to tak. Zapnij inny aku, wraz z miernikiem i odpal sprzęta, nie pal z kabli, ani na pych, Bo jeśli aku ma zwarcie, możesz zabić regulator. Jeśli miernik pokaże zbyt wysokie ładowanie, zgaś motocykl i wymień regulator, zrób to szybko, bo załatwisz kolejny Aku.
Moim zdaniem padł akumulator, ale nie znaczy to, że regulator jest ok.
szparag jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Maroko - gdzie warto jechać electro Przygotowania do wyjazdów 1 09.04.2013 10:01
Nie chce jechać Koń Silnik, sprzęgło, skrzynia 11 05.08.2012 00:37
Pilne, silnik dusi a jechac cza :) Olek Silnik, sprzęgło, skrzynia 17 25.09.2011 21:13
Rumunia - Karpaty, Bukowina gdzie jechać? DrSpławik Przygotowania do wyjazdów 85 16.11.2009 19:18


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.