![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]()
jeśli jest chiński to tak. Zapnij inny aku, wraz z miernikiem i odpal sprzęta, nie pal z kabli, ani na pych, Bo jeśli aku ma zwarcie, możesz zabić regulator. Jeśli miernik pokaże zbyt wysokie ładowanie, zgaś motocykl i wymień regulator, zrób to szybko, bo załatwisz kolejny Aku.
Moim zdaniem padł akumulator, ale nie znaczy to, że regulator jest ok. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Maroko - gdzie warto jechać | electro | Przygotowania do wyjazdów | 1 | 09.04.2013 10:01 |
Nie chce jechać | Koń | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 11 | 05.08.2012 00:37 |
Pilne, silnik dusi a jechac cza :) | Olek | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 17 | 25.09.2011 21:13 |
Rumunia - Karpaty, Bukowina gdzie jechać? | DrSpławik | Przygotowania do wyjazdów | 85 | 16.11.2009 19:18 |