Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.04.2011, 22:13   #11
KML
 
KML's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,518
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
KML jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
Domyślnie

Takie napięcia miałem na wolnych.
Dzięki Grzesiek, dzisiaj dla pewności wyciąłem wtyczkę i połączyłem kable bezpośrednio, efekt był taki sam, więc to nie wina wtyczki.
Napięcia międzyfazowe na żółtych były ok 30V więc prądnica powinna być ok.
Regiel teraz bardzo szybko się grzeje po ok 2 min już nie można go przytrzymać dłużej niż 5 sek.

Aha akku wsadziłem wczoraj nowe , bo wcześniej myślałem że mi pada stary, a to wina ładowania była.
__________________
BMW R1150R
Jawa 250 353 `58r
KML jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wtyczka reglera MaRP Układ elektryczny i zapłonowy 163 06.03.2014 12:39
Wtyczka do pompy potrzebna sambor1965 Uklad paliwowy i wydechowy 2 21.09.2010 23:11


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.