![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#27 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Biała Podl./Warszawa
Posty: 368
Motocykl: Afryka? Nie, dziękuję. ;)
Przebieg: 60000
![]() Online: 1 tydzień 1 godz 37 min 9 s
|
![]()
Większe podciśnienie w układzie wylotowym "wysysa" częśc mieszanki wraz z olejem (przez zużyte uszczelniacze i pierścienie) - tak najprościej można wytłumaczyć.
Ja założyłem dedykowanego Marvinga do XTZ 750. Spalanie spadło o ok. 0,1-0,3 litra / 100 km (!!!!!), moment z dołu przeniósł się do góry, silnik sie szybciej grzeje w korkach, kolektory są cały czas wypalone na biało, moc max osiągana jest zbyt wysoko, zużycie oleju wzrosło z 0,1 litra do 0,5. Niepodoba mi się to wszystko. Do normalnej, turystycznej i spokojnej jazdy nie nadaje się. Podkręcić można gaźniki bo jest ubogo, ale po co mam zmniejszać zasięg z niemal 450 km do 350? A i jeszcze obroty na wolnych spadły o ok. 400 i w dodatku po rozgrzaniu na jałowym czkawkę ma silnik. Delikatnie ponawiercam końcówkę w oryginale by było głośniej i założę go. Akcesoryjny powieszę w pokoju na ścianie i nikomu nie będę polecał do zwykłej jazdy.
__________________
Yamaha XTZ 800 Super Tenere ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka Tripa !!! | motomysz | Wszystko dla Afryki | 18 | 21.04.2014 23:28 |
Jak rozpoznać oryginalnego KTMa? Pytanie o owiewki | jackhammer | Inne - dyskusja ogólna | 42 | 15.01.2014 23:26 |
co zamiast oryginalnego licznika.... | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 24.06.2008 01:08 |