![]() |
#11 |
![]() |
![]()
na pewno na plus 12r jest mniejsza waga od 1100 i większa poręczność, ale znowu nie dzieliłbym włosa na czworo bo różnica w wadze to zaledwie 10kg przy zalanych pod korek sprzętach.
mniejsze koło i chyba ciut bardziej wysztorcowany zawias - to robi różnicę na pewno. w 1100 można podkręcić tył i naprawdę jest duża różnica w prowadzeniu. niemniej takie 1200 ładne JEST. w 1100R, RT osobiście polecam kupić za niewielkie pieniądze używane /bądź nowe/ króćce ssące /miedzy airboxem a gardzielami przepustnic/ od GS. Różnica jest mega kolosalna. To samo pewnie można zrobić w 1200 acz nie zgłębiałem bo nie mam - pojawia się nagle DÓŁ tam gdzie go nie było.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |