![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku
![]() |
Wygląd
![]() |
|
![]() |
#39 |
![]() |
![]()
Kłopot z FJ podobnie jak z innymi moto z epoki to właśnie możliwość doboru dobrej, współczesnej gumy żeby maszyna mogła dać pełna radość bo tam naprawdę jest zajebisty potencjał. Naprawdę nie pamiętam żebym ja kiedyś kręcił powyżej 7krpm.
Miałem większą o ząb czy dwa przednią zębatkę. Zaciski od R1 z tego co pamiętam wchodzą P&P na przód choć przyznam że ja na heble nie narzekałem - były dość męskie ze tak powiem ale jak się ścisnęło to hamowało to ok. No i ten piec ![]() ![]() Słabością tych silników jest łańcuch już też raz nie pamiętam jaki - sprzęgła rozrusznika chyba? Tzn da się z tym jeździć. Poza tym piec - pomnik a i samo moto zrobione na bogato jak na tamte czasy i niektóre rozwiązania mogą zaskoczyć - regulacja zawieszenia przód tył czy bogaty kokpit, elektryczny kranik z rezerwą którą włączając się opóźnia zapłon ![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |