![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
API dawno temu sklasyfikowało to jak i co stosować. Tu nic się nie zmieniło, tyle, że producenci wpadli na pomysł, jak zarzynać sprzęty i to za pieniądze samych użytkowników. Najpierw były oleje LongLife, o których wiadomo, że ściema, a teraz niedopowiedzenie. W30, to nie zalecenie, tylko minimum wymagane - dodajmy w ujemnych temperaturach. Do tego interwał 12kkm i żywot siłowni diametralnie skrócony. Ludzie zapomnieli już, ze np. diesle mogą spokojnie sprawnie funkcjonować po milion i więcej kilosów. Na podobnej zasadzie wprowadzono obecnie E10.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
CRF 1100 klocki na tył? | Aron | Hamulce, kola, opony | 6 | 22.08.2022 08:57 |