![]() |
#19 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Jak czytam i czytam - to oczywiście nieco inny sprzęt ale ta ewolucja NAT od 2016 do tej najnowszej przypomina kolejne poprawki w GSach poczynając od 2004 roku do 2012 w olejakach, podobnie z LC od 2013r. W każdym zmiany niewielkie, niby kosmetyczne a jednak poprawiające całość.
Z tym że GS to (moim zdaniem) bardziej szosowy motocykl od AT. Jedno jest pewne - NAT dała oddech starym czarnuchom którzy chcieliby dalej jeździć Afryką ale może już nie tak archaiczną/wiekową jak XRV, oraz zgarnęła iluś nowych użytkowników dając bardzo porządną alternatywę od tigerów, gejesów czy ktmów. Aha, no i NAT jest po prostu....ładna ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaka jest różnica w stelażach między Africa Twin 21 a Adventure Sport 21 | Majster315 | Gadżety / wyposażenie | 1 | 27.05.2022 07:27 |
CRF Adventure Sport 2019 - owiewka bok | terrano@poczta.onet.pl | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 3 | 02.04.2021 10:55 |
Ile da sie obnizyc siedzenie w Adventure Sport 2018 | Radek Krakow | Wszystko dla Afryki | 11 | 15.11.2018 15:58 |
Nowe kapcie dual sport: Sidi Gore Adventure (?). | zagon | Archiwum | 98 | 15.12.2012 12:39 |