Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.04.2018, 19:25   #14
bosmna 65


Zarejestrowany: Sep 2017
Miasto: Białystok
Posty: 27
Motocykl: CRF1000L DCT
bosmna 65 jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 17 min 10 s
Domyślnie DCT stuki w silniku

Mam podobny problem z DCT.
Przy próbie nasmarowania łańcucha miałem problem z obróceniem tylnego koła.
Po przejechaniu paru set metrów tylne koło zaczęło się obracać normalnie. Stwierdziłem jednak, że podczas załączania trybu drive i podczas jazdy następuje mocne szarpnięcie i stuk w silniku. Zmiana biegów w trybie automatycznym na wyższe i niższe powoduje stuk w silniku.
Poziom oleju był w normie. Afka wylądowała w serwisie i czekam na info co jest grane.
Może ktoś z Was miał takie objawy w swoim motocyklu.
bosmna 65 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda GL 1000 1976 pomocy! Jak wyrwać łożysko wahacza? killjoy Rama, zawieszenia, napęd 7 15.04.2016 15:39
Problem z biegami pomocy KINKONK Silnik, sprzęgło, skrzynia 25 31.03.2016 13:02
POMOCY Problem z odpaleniem RD04 Tomasz.C.Afrykanin. Uklad paliwowy i wydechowy 18 17.09.2015 08:18


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.