Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.07.2008, 23:13   #7
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,825
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 11 min 39 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał R2D2 Zobacz post
przelutowac trzeba cala plytke nie tylko same styki kostki .pozdrawiam
Można cały przelutować ale po co? Jeśli jest to gniazdo wtyczki a łatwo to sprawdzić na pracującym silniku to nie ma potrzeby moim zdaniem ruszać całości, chyba że cały moduł był wcześniej już robiony i zalany silikonem Miałem taki przypadek jeden z cięższych elementów wymagał lutowania pewnie wiesz o co chodzi
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Prośba o wypożyczenie modułu CDI Łysy Wszystko dla Afryki 5 18.04.2011 22:22
Objaw uszkodzonego modułu? Vooytas Układ elektryczny i zapłonowy 30 03.02.2010 00:24


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.