|
|
|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() |
Takie objawy jak Dzieju napisał daje zawór zwrotny którego zadaniem jest powstrzymanie olej w filtrze który jest zamontowany w poziomie i np wymiana filtra to dobry pomysł jeśli olej jest dość świeży więc czego nie rozumiecie.
Tam się nic nie zapchało, a wracając do mojego pytania rozpruję filtr oryginalny i hififlo może uda się zmierzyć ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego w oryginalnym filtrze.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Cytat:
Zawór na mój chłopski rozum ma 2 funkcje raz że zapobiega pozbywaniu się oleju z filtra po wyłączeniu silnika a dwa że wymusza obieg oleju niezależnie od filtracji w myśl zasady lepiej smarować olejem zanieczyszczonym niż wcale (znaczy zapchał się filtr to zadaniem zaworu jest ominąć filtr aby olej dalej się kręcił). |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
W filtrze jest dwa zawory i to nie zawsze bo np. filtr montowany w pozycji pionowej wejściem od góry ma tylko przelewowy, każdy filtr oryginalny jest dobierany pod konkretny silnik i tak np. oryginalny filtr Hondy wyciągnięty z VFR ma dwa zawory gdzie zawór przelewowy wcześniej się otwiera od Hififlo hf204 i tu muszę coś wykminić jak to zmierzyć. Wszyscy podniecają się olejami zapominając o zaworach w filtrach bo o wielkości środka filtrującego już było
https://www.youtube.com/watch?v=RDUxWlnSRXI P.S U Dzieja przestał działać zawór zwrotny
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|