![]() |
#511 |
![]() |
![]()
Dzisiaj były pierwsze jazdy po modyfikacji widelca.
https://www.offroadforen.de/forum/th...kung/?pageNo=1 Przy serwisie zawiasu zrobiłem jeno modyfikacje opisaną w załączniku i jest dużo lepiej. Teraz trzeba więcej jazdy by dojść z nastawami. Potem może kolejne modyfikacje
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: LKS
Posty: 114
Motocykl: PD06
![]() Online: 3 dni 20 godz 42 min 8 s
|
![]() Cytat:
Teraz mam wyprowadzony kabel do wieżyczki na przód i wrzucę tam przełącznik podobnie jak @rrolek... Szkoda tylko, że póki co nie ma opcji na odseparowane włączanie/wyłączanie ABS i TC. W weekend wracałem z Roztocza na innym motocyklu (bez wspomagaczy) i TC w tych warunkach w których jechałem (mega ślisko, miejscami asfalt jak lód) zrobiłby robotę. Jak rozmawiałem z jedną z firm podejmujących się modyfikacji ECU pod kątem mapy paliwa to nie tykają TC i ABS. Wygodnie tłumacząc, że to są rozwiązania wpływające na bezpieczeństwo i oni w to nie ingerują. Podejrzewam, że tu bardziej kwestie techniczne wchodzą w grę. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: LKS
Posty: 114
Motocykl: PD06
![]() Online: 3 dni 20 godz 42 min 8 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
![]() |
![]()
Czytając różne fora odniosłem, może mylne, wrażenie, że często zmieniano seting widelca. U mnie w prawiej ladze było co innego niż podawał ktoś ze Stanów dla 2022.
Po tej modyfikacji idzie dużo stabilniej i wali jakby mniej po łapach na wystających korzeniach. W piach lipa jak była tak jest. Muszę trochę pokręcić i pojeździć.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
![]() |
![]()
received_565796059861863.jpeg
Będzie ktoś tak miły i zmierzy mi ta szerokość w podnozkach od 701
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
![]() |
![]()
30 mam. To samo w starych lc4 i rfs-ach.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
![]() |
![]()
Dziekuje
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,640
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 5 dni 5 godz 45 min 41 s
|
![]()
Ty Rolek jesteś lepszy w te klocki ode mnie ale moje wrażenie zawsze było takie że dobrze po piachu szły motocykle MIĘKKIE przodem.
Tu jakby chujowa klasa sama dla siebie jest GS na teleleverze, słaba guma do tego i jest śmierć w oczach. Jak utwardziłem przód w dr350 też było znacznie gorzej. Klasa sama dla siebie była xtz750 z miękkim przodem jak kaczuszka - jak to pięknie szło po piasku ojezusie.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Robiliśmy ostatnio Bałkany i w temperaturach kole 30 przy jeździe 1-2 motocykl mi się grzał i to dość mocno do zapalenia kontrolki temp. Wielokrotnie słyszałem od różnych ludzi że sprzęty im się grzeją na co receptą miało być zapierdalanie. No dobra, gorzej jak się nie da bo sekcje są wolne i techniczne. Nie wiem czy było ale zacząłem grzebać i znalazłem że wersje EU i USA mają odmienne wentylatory. Różnią się głównie wielkością.
Przy wersji hamerykańskiej wentylator EU wygląda jak wyjęty z laptopa. ![]() W związku z powyższym postanowiłem że zamienię ten wentylatorek co mam na wentylator w większej średnicy rodem z wersji US. Do tego potrzebujemy. Obejmę koszt 7 dyszek numerek 27035943000 oraz wentylator numerek 28535041044. Wentylator w serwisie kosztuje 9 stówek a to zwykły przemysłowy Spal za 2 paki o symbolu VA31-A101-46A wersja ssąca. Wsio pasuje bolt-on, a wtyki są takie same. Nie wiem czy to w zupełności rozwiąże problem ale ponoć ma być lepiej. W tym roku raczej już tego nie zweryfikuję ale zeznam jak się uda potestować. Temat drugi to klakson, który jest ustawiony stykami do kolektora. Lubi się to zjarać i nam się zjarało w Gasie 700 i przyjarało u mnie w 701 ale bez konsekwencji. Skutkiem zjarania jest wydupienie bezpiecznika 10A który odpowiada m.in za światła stop. Rozwiązaniem jest zapięcie trytką z oddaleniem styków od kolektora lub relokacja klaksonu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
![]() |
![]()
Po re-mapowaniu wentylator włącza mi się bardzo rzadko, ale pomysł bardzo dobry.
Trombek przeniosłem wyżej - tam gdzie w oryginale jest montowany ten zbiorniczek od SAS.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |