![]() |
#111 |
![]() |
![]()
Handlarz handlarzem ale naciąć się można wszędzie i ubaw po pachy o nadbiegu
https://www.youtube.com/watch?v=A6fi...s%26MotoGarage
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Stary wyjadacz
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: żywiec
Posty: 1,088
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 21 godz 3 min 52 s
|
![]()
Kilka razy widziałe właśnie filmiki z piecami z VFR1200.
Za każdym razem jakiś klops. Coś tm chyba jest nie do końca tak dopracowane jak na Hondę. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
![]() |
![]()
Wszystko jest ok jak się trzymasz tego -jak dbasz tak masz
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Stary wyjadacz
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: żywiec
Posty: 1,088
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 21 godz 3 min 52 s
|
![]()
Melon zgadzam się.
Ale kupując moto z drugiej czy nawet trzeciej/czwartej ręki nie dbałeś o niego od nowości. Honda zawsze słynęła z tego że jej bezawaryjność jest ponadprzeciętna. Przykładów jest dużo. Ale z rodzimego podwórka spójrz na XRV750 w porównaniu do Super Tenere 750. XRV nawet mocno zaniedbany serwisowo jeździ, żyje. ST bardzo malo przetrwało probę czasu. A więć tak. V4-1200 jest świetnym piecem, jednak jest to jednostka którą trzeba już przy zakupie sprawdzać i modlić się żeby nie było wtopy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
![]() |
![]()
Widzę, że nie oblukałeś filmu więc nie będę bił piany. W skrórcie jeśli jeżdzisz z uszkodzoną skrzynią czy innym szmelem który opiłkuje do oleju to... będziesz szukał pieca
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
![]() |
![]()
Odpowiednio traktowany piec vfr1200 jest bardzo dłuuuuuuuugowieczny!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Zarejestrowany: Aug 2025
Miasto: Imielin
Posty: 8
Motocykl: VFR1200x 2014
![]() Online: 3 godz 35 min 47 s
|
![]()
Witam Wszystkich w ten cudowny pochmurny dzień (przynajmniej w pewnym rejonie śląska).
Jakiś czas temu popełniłem czyn polegający na zakupie Honda VFR1200x w manualu a że jakoś temat tego modelu jest jako "dolepek" na innych forach, to postanowiłem zapytać tutaj (najwyżej mnie zlinczują). Chodzi mi o wymianę uszczelniaczy i oleju w lagach. Fabrycznie "powinien" być olej KYB KHL 15-10. O dostępności szkoda pisać więc zacząłem szukać zamienników. Według jednych z informacji może to być np. MOTOREX FORK OIL RACING 2.5W a według innych Motul Fork Oil 5W czy nawet 10W. I tutaj właśnie pytanie do szanownego gremium. Co Państwo o tym sądzicie lub jakie macie doświadczenia? Pozdrawiam, Bartek |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 6,384
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 10 miesiące 1 tydzień 5 dni 10 godz 28 min 48 s
|
![]()
Część Bartek,
tutaj masz wiele informacji o crosturerze https://africatwin.com.pl/showthread.php?t=69&page=835
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Zarejestrowany: Aug 2025
Miasto: Imielin
Posty: 8
Motocykl: VFR1200x 2014
![]() Online: 3 godz 35 min 47 s
|
![]()
Dzięki. Postaram się jakoś przez to przebrnąć żeby znaleźć interesujące mnie "konkretne" informacje, tylko nie wiem czy życia wystarczy jeżeli wyszukiwarka nie daje rady.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
![]() |
![]()
Wg. Serwisu (takie info dostałem)leje 10W i nie narzekam , zawieszenie w CT jest po taniości więc jest jak jest
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |