![]() |
#33 |
![]() |
![]()
tja... rolka. no nie jest to idealne rozwiązanie ale wciąż uważam że więcej z tym szumu niż to faktycznie jest warte.
to jest kwestia bardziej sprawności kciuka moim zdaniem niż rolki ![]() kręcenie rolką to jest jedno ale naciskanie jej to jest największy problem i o tym trzeba pamiętać, że naciskać ją trzeba lekko na ukos do góry. jeśli chcemy ją naciskać prostopadle do kiery to zanim kliknie to się przekręci. no mogłoby to być lepsze. z 3 strony ja nią wielokrotnie dziennie kręcę. bo temperatura, bo spalanie, bo dystans. naciskanie to z reguły jest kasowanie licznika przebiegu - na postoju na tankowaniu. nie jest ona idealną rolką ![]() rozwiązanie z joystickiem w nowej t7 i tracerze 900 jest bardzo w porządku, eleganckie, pewne w działaniu i rozwiązuje ten bałagan np. jaki jest kierownicy CRF. to się Yamasze udało - więc MOŻNA i może i trzeba narzekać na rolkę ale Yama odrobiła lekcje i ZNACZNIE poprawiła obsługę menu/funkcji, nawet podczas jazdy. W GT+ przełączniki na kierze są nawet podświetlane. Honda od niepamiętnych czasów tkwi w tej wieloprzyciskowej chujni. Nie wiem... może jak się tym motocyklem jeździ to się człowiek przyzwyczaja z musu ale jest to kwaśny MUS. w pierwszej godzinie na Tracerze miałem już wszystko rozkminione i nie musiałem się jakoś fest zastanawiać. rolka... wpisuje mi się w prostotę tej wersji. jest wystarczająco OK dla mnie. jak całe to moto.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |