Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16.06.2025, 09:05   #11
Rafał_RD
 
Rafał_RD's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Mar 2018
Miasto: KLI
Posty: 266
Motocykl: RD07, CRF1000
Rafał_RD jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 dni 1 godz 56 min 56 s
Domyślnie

Gdzieś na FB widziałem chyba jego post bo ten sam problem, okazuje się że mierzył na stopce bocznej tak jak już wychwycił wyżej R2D2
Rafał_RD jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.06.2025, 09:07   #12
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,371
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 21 godz 57 min 47 s
Domyślnie

Radykalnie, może lepiej to przekuć na 2 letni staż na forum bo zara się zacznie nabijanie postów
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.06.2025, 09:22   #13
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,248
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 3 dni 17 godz 8 min 50 s
Domyślnie

myślę, że uda się usiągnąć rozsądny kompromis
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Wczoraj, 11:39   #14
Robi72
 
Robi72's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2024
Miasto: Grodków
Posty: 37
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 73000km
Robi72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 10 godz 26 min 40 s
Domyślnie

Jak wymieniałem olej w swojej CRF 1000 DCT to moto stał na bocznej stopce. Po odkręceniu dwóch korków spustowych olej ściekł, jednak z doświadczenia wiem, że może znajdować się w zakamarkach, więc złożyłem boczną stopkę i poprzechylałem moto na boki. Co się okazało to z otworu spustowego z przodu silnika ( bliżej filtra oleju ) wyciekło po takich przechyłach w prawo i w lewo jeszcze około 200 ml oleju. Wymieniłem dwa filtry, główny i od DCT. Zalałem równo 4 litry oleju. Wiadomo, potem uruchomienie silnika na kilkadziesiąt sekund i wyłączenie. Po około 5 minutach sprawdziłem poziom na bagnecie i znajdował prawie przy górnej jego kresce. Oczywiście sprawdzenia dokonałem utrzymując moto w pionie na równej powierzchni. Reasumując, po wlaniu 4 litrów oleju przy jego prawidłowej wymianie nigdy bagnet nie powinien pokazać jego poziom ponad stan maksymalny.
Robi72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
ID.3 na H@brydach - czyli ponad 1000km elektrykiem nabrU Trochę dalej 46 14.07.2021 13:46
Skrzynia dziwnie wyje po wymianie oleju motomysz Silnik, sprzęgło, skrzynia 2 12.04.2014 20:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.