![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#31 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 2,019
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 13 godz 54 min 38 s
|
![]()
O! Wszystko będziesz miał wyłożone jak na tacy. Tylko czy będziesz potem pamiętać...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Łódź
Posty: 2,036
Motocykl: TA,RD04
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 5 dni 10 godz 32 min 43 s
|
![]()
NA PEWNO będzie pamiętał recepcje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
![]() |
![]()
Może nawet tylko to
![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
![]() |
![]()
Jeśli chodzi o recepcję to ja pamiętam, żeby ją ominąć, zaparkować, rozbić szybko namiot i iść się meldować bo potem to już motywacji a i czasem sił do rozbijania może braknąć
__________________
"Bywa tu, bywa tam. Bywa też gdzie indziej." |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
![]() |
![]()
Avalensis nie słuchaj tych starych szyderców. Kup oryginalną zębatkę i jeździj. Wtyczka reglera wygląda bardzo dobrze.
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Administrator
![]() |
![]()
Najpierw sprawdź akumulator, jego stan lub uszkodzenie ma wpływ na mierzone napięcie ładowania.
Jako dodatkowy test wsadź do pomiaru sprawny/ dobry akumulator i ponownie sprawdź napięcie. Wtedy będzie wiadomo na pewno czy regulator czy akumulator.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Odrzuca kule
![]() |
![]()
Na foto zaznaczyłem przekaźnik rozrusznika.
Odpenij wtyczkę z góry i zobacz w jakim stanie są styki. Zajrzyj do bezpiecznika (zapasowy powinien być pod stycznikiem w gumie). Tą taśmę izolacyjną też bym odwinął i sprawdził połączenie żółtych przewodów stator-regler. Musi być lutowane! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Michał
![]() |
![]()
Nie straszcie chłopaka, moto zrobi jeszcze zylion kilometrów. Wklej zębatkę jak opisał Mallory, sprawdź prądy/regler i będzie git. Jeszcze styki w pompie przejrzyj.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Administrator
![]() |
![]()
Jak go nastraszą tyloma przebudowami to jeszcze sprzeda zamiast jeździć.
Nie mam lutowania zamiast kostki i nadal styki bardzo ładne więc nie ma co panikować tylko dbać i jeździć. W xrv nie ma żadnych problemów są tylko naturalne zużycia lub zaniedbania. Nie słuchaj o wymyślonych "furiach" to jedynie skutek eksploatacji czasem specyficznej. Po prostu ustal co z ładowaniem, zmień zębatkę, zrób parę tyskm i sam zobaczysz czy jest co robić.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
![]() Żadnej paniki, po kolei sobie ogarnąć wszystko a będzie służyła długo i niezawodnie. Cytat:
![]() |
||
![]() |
![]() |