![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#32 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: EL
Posty: 106
Motocykl: RD04
Przebieg: 4równik
![]() Online: 1 tydzień 9 godz 54 min 28 s
|
![]() Cytat:
Nie namawiam przecież do tego żeby jeździć z obrotami rzędu 2tys., bo moment obrotowy wynosi zaledwie ok. połowy nominalnego, co objawia się szarpaniem napędu, stukowym spalaniem i na pewno nie wpływa na trwałość silnika. Ale nadal nie rozumiem dlaczego nie wykorzystywać faktu, że w tym konkretnym silniku 80-90%, a w przypadku RD04 100% maksymalnego momentu jest dostepne już przy 3500rpm. Po co 5000rpm, skoro moment już nie wzrasta? Uważam że zerojedynkowe traktowanie manetki gazu sieje większe spustoszenie w silniku niż równa jazda z 3500rpm. Są zresztą gorsze rzeczy które robicie swoim motocyklom... P.S. Proponuję nie ciągnąc tego wątku, zresztą bez udziału jego założyciela. Motocykl można użytkować na różne sposoby. Ważne żeby jazda dawała kierownikowi maksymalną satysfakcję. Szerokości. Ostatnio edytowane przez don_Pedro : 06.12.2009 o 18:54 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dziwny odglos przy hamowaniu silnikiem! | Tolecki | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 12 | 07.11.2011 23:13 |