|
|
|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 | |
|
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,470
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 8 godz 52 min 14 s
|
Cytat:
Ja mam inne doświadczenia z tym gmp Znaki znakami, ale mam skrzywienie zawodowe jeszcze z czasów, gdy czołgi robilem. Tam uwzględniany był punkt bezwładności tłoka, dlatego w pewnym sensie dla dużych jednostek są dwa gmp i dwa dmp. Ustawia się to czujnikiem zegarowym i realne gmp jest wartościowością pomiędzy dwoma gmp (a to jest około 7stopni). Dopiero wówczas mogłem ruszać i regulować zawory. Czujnik zegarowy albo tak zwaną chorągiewką się to ustawialo. We współczesnej technice przy silnikach Vanguard (przemysłowe silniki Briggs & Stratton) zawory ustawiane są 5-7 stopni za gmp aby totalnie odprężyć popychacze Ot taka ciekawostka
__________________
Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam... |
|
|
|
|