![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
Mam przerąbane :)
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: WTA
Posty: 1,656
Motocykl: RD07a
Przebieg: stoi
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 16 godz 13 min 57 s
|
![]()
Zmiana płynu zależy od chęci stopnia i precyzji wyczyszczenia danego elementu. Takie części mechaniczne nie potrzebują chyba aż tak częstego odświeżania płynu - pewnie można umyć kilkanaście, może -dziesiąt elementów. Części optyczne wymagają zupełnie innego tritmentu z tego co wyczytałem. Mycie wstępne w cieczy używanej może się odbyć ale na cito trzeba już w świeżym. Nie sądzę, żeby do śrubek, łańcuchów czy nawet gaźników miało to zastosowanie.
Nie mniej jednak uważam, że takowa metoda jest bez kitu zajebista. Jakby kto chciał generałkę zrobić to przecież silnik jak nowy po takim zabiegu.
__________________
Motto nr 1: Uważać na mokre pieńki i siekiery |
![]() |
![]() |