Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Dział Producentów i Dostawców

Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.01.2025, 13:32   #11
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,591
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 10 godz 43 min 27 s
Domyślnie

wracajac do sprawy przekladania silnika z Transalpa 650 do AT 650 RD03 - wyczailem wlasnie, ze lancuchy rozrzadu w tych motocyklach są RÓŻNE.

Morse 82RH2010/118 jest wspolny dla wszystkich XRV od 1988 do 2022
Morse 92RH2010/118 wystepuje w Transalp 650

tym samym gdyby ktoś chcial na przykład użyć w silniku RD03 wały z TA650 będzie musiał wymienić zebatki wałków bo 82RH jest trzy-cztero płytkowy, a 92RH dwu-trzy płytkowy
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg xrv650.jpg (179.6 KB, 21 wyświetleń)
Typ pliku: jpg transalp650.jpg (176.5 KB, 20 wyświetleń)
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.