![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Baza bardzo często jest ... mineralna - z ropy. 100%, to PAO (VI grupa). Jeśli mamy do czynienia z opisem "technologia syntetyczna" itp., znaczy to tyle, co półsyntetyk. Obecnie syntetyki oparte są na estrach, które bardziej sprawdzają się w wyczynie niż na dłuższą metę, dlatego do cywilnych pojazdów lepsze są półsyntetyki. Jedyny syntetyk, który znam (i stosuję), który zachowuje swoje parametry w całym interwale, to Royal Purple. Reszcie daleko do niego. Co do wspomnianego 10W30, to nie jest to zalecenie, tylko wymagane minimum. Do swojej leję 20W50 RP, a do CRF (z DCT włącznie) 10W40 hondowski (jak klient upiera się, że tylko ori) lub 15W50 Penrite i jest zdecydowana poprawa w stosunku do W30. Olej hondowski jest blendowany w Benelux-ie i nie jest produktem hi-tech. Oprócz wymienionych warto polecić też BellRay-a. Na koniec : jakość wychodzi jak jest ciężko, czyli teren i gorąc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Apr 2024
Posty: 17
Motocykl: RD03
![]() Online: 5 godz 23 min 40 s
|
![]()
Też badałem temat. To jest półsyntetyk. Mial być "Motulem" bo taki stosuje się w Brazylii. Z tego co mi wiadomo, sporo używa Repsol HMEOC 10w30 ale klasy MA2. Inaczej działa na sprzẹgło. Ale Honda nawet do Blejda wskazuje klasẹ MA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Honda Rebel 1100 DCT | wooocash | Honda - inna niż AT & NAT | 2 | 11.01.2023 11:11 |
Honda NT 1100 | darius | Honda - inna niż AT & NAT | 19 | 21.11.2021 14:01 |