Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Suzuki

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.12.2023, 14:13   #9
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 53 min 6 s
Domyślnie

Dzięki bardzo Łukasz, naklejkę się zorganizuje

Wiem jak bardzo niewiarygodnie to z mojej strony zabrzmi ale naprawdę chciałbym aby obecny sprzęt pozostał ze mną na długo. Kosztował mnie dużo i...dużo wyrzeczeń.

650 i 1000 to z pozoru podobne a w istocie dość różne motocykle.
Same 650 odróżniałbym - np. 650 z pierwszego wypustu prowadzi się inaczej niż ta po 2012.

W przypadku 1000 jest inaczej, starszy litr i ten po 2014 to tak inne motocykle że moim zdaniem głównie można je porównywać przez pryzmat silnika - niby tego samego ale jakże zmienionego i dopracowanego przez lata.

Na razie na nowym zrobiłem symboliczne 50km zanim śniegi spadły i to za mało żeby powiedzieć coś więcej ponad:
- ale zapitala
- ale hamuje!
- zawias, jest tutaj dobry zawias,
- prowadzi się bardziej jak 650 a nie jak litrowiec.
- przy 130kmh kręci jakoś ok. 4700 rpm na 6 biegu. Lubię to.

Wiecej to jak pojeżdżę kilka tys km.. Jak miałbym na szybko zestawić z GSem olejakiem to jest sporo podobieństw - przyspieszenie, hamulce. Silnik bardziej żywiołowy, o innym niż w GS charakterze - choć podobnie jak BMW, sprawia wrażenie jazdy mocnym TDI.

Zasadniczą różnicą dla mnie jest to że DL1000 jest subiektywnie, odczuwalnie dla mnie lżejszy od GSa i równie dobrze wyważony (co było bolączką starszego DL1000).

Moim zdaniem dekadę nowszy motocykl Suzuki jest w zakresie technologii, rozwiązań porównywalny z dekadę starszym BMW. Co w sumie, dla mnie, świadczy dobrze o obydwu markach - które jak wiemy celują w zupełnie inne grono klientów, mają inne cenniki i podejście do konstruowania motocykli. Suzuki jest bardzo konserwatywne - choć podobno w tym moim jakiś cornering ABS jest, żyroskop 6-osiowy itp. rzeczy o którym mam niewielkie pojęcie..

Na początek to zamierzam sobie dorobić bypass ABSu aby móc jak człowiek to wyłączyć gdy mam potrzebę.

Pozdrawiam
zimny
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Praca dla Afrykańczyka - wątek zbiorczy. jorge Wszystko dla Afrykańczyka 15 23.06.2021 07:40
Rozwiązanie problemu z odpaleniem zimnego moto Grzechu2012 NAT - Warsztat 10 29.08.2019 20:53
Tanie loty - wątek zbiorczy zombi Przygotowania do wyjazdów 91 24.05.2017 22:39
Akcesoryjny amortyzator do DL650 krzysiek_m Inne - dyskusja ogólna 3 14.02.2016 10:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.