|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 605
Motocykl: XR 600
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 16 godz 26 min 10 s
|
![]()
Cylinder ogarniety dalem do tulejowania do warsztatu poleconego przez kol Tezla na tłok tkrj .No ale mam następny zgryz (wychodzi na to że lubię sobie komplikować) chodzi o wagę tłoka -czy kłos z na wagę Ori tłoka z Hondy XR 600 bo tkrj 2czlif waży 0.410 a wossner 4 szlif 0.378 i się zastanawiam czy tkrj jest cięższy czy wossner dużo lżejszy.(a sworznie to już przepaść)
__________________
Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Tłoki waży się kompletne dla oryginału będzie to 590g, Wossner jest lżejszy ja go dodatkowo odchudzałem do 425g (przed tym zabiegiem czytałem Tomasza Sałka) zdecydowanie warto to zrobić bo znika drżenie podnóżków przy prędkości 120km/h i można mieć taką przelotową. Silnik łatwiej wkręca się też w obroty i wibracje są bardziej twinowe.
__________________
Honda XL 600 RM 86' Honda XL 600 LM 86' Honda XRV650 Africa Twin 88' Honda XLV 750 R 83' BMW R1100GS ABS 95' |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
jakiej marki to tarcze? | szynszyll | Hamulce, kola, opony | 7 | 15.11.2017 13:58 |