![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
No i zamiast kompresora 1000l/min kupiłem Tagreda 50l z pompą v2 na 230V.
![]() Nie miałem głowy do wyboru dużego kompresora i kupiłem takiego większego pierdka. Od 0 do 8 bar w 1m50s. Biorac pod uwagę że butla nie ma 50l tylko 43l (koleś na YT nalewal wody i to jest wartosć dość pewna. Jak sprawdziłem wymiary zewnętrzne bez okragłego dekla to mi wyszło 40l) Liczac dla 43l wydajność to 188l/min. Przy okazji znalazłem powód dlaczego mój stary pierdek pompował 10l/min. Filtr powietrza się rozpadł i kawałek plastiku zablokował dolot ![]() Jak je oba złączę to mam realne 250l/min i zbiornik około 65l. Pierwsze miałem chytry plan kupić samą pompę z silnikiem v2 i wsadzić ją do zbiornika 24l z marketowca. Ale różnica między pompą a całym kompresorem to 200zł więc chyba bez sensu taka operacja. Teraz mam 2 opcje na przyszłość: 1) rozbuduję zestaw o drugi taki kompresor v2 i ewentualnie trzecią pompę v2. Wtedy zasilę to z 3 faz i powinno śmigać a wielkościowo będzie sprytniejsze jak kompresor 300l. 2) zbiorę się i kupię tego kupczyka kkt1600 z butlą 300l jak będzie dostępny. Bo aktualnie czas oczekiwania 3 miesiące ![]() W każdym razie teraz mogę olać temat bo do malowania raptorem na bank wydajności mi wystarczy, a i pneumatyczne graty będą działać 5x lepiej jak do tej pory. Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |