![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Na szkoleniu było o zaletach elektrycznego wspomagania ... pozwala zaoszczędzić jakiś ułamek litra paliwa na 100km bo silnik elektryczny wspomaga kiedy trzeba a potem się wyłącza
![]() Hydrauliczne wspomaganie jest złe bo musi ciagle pracować i jest obciążeniem dla silnika. Więc trochę przez wspaniałe limity abyśmy żyli bardziej eko... i aby serwis auta był bardziej skomplikowany ![]() Co najlepsze są prace nad sterowaniem "by wire" (kierownica bez połączenja mechanicznego z kołami). Dzięki temu też zaoszczędzą na materiałach itp... ale tu zaś jest problem aby kierowca czuł auto przez kierownicę. Więc w kierownicy musi być silnik elektryczny który będzie stawiał opór kierowcy aby czul auto. Normalnie cyrk na kółkach xD Ja tam lubię moją XR400 i nie wiem czego ludzie więcej szukają w motocyklach. Może tylko kapkę akumulatora mi brakuje, ale chyba nie tak bardzo - koledze założyłem a u siebie nadal nie mam ![]() Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |