Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.02.2023, 21:59   #11
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Na szkoleniu było o zaletach elektrycznego wspomagania ... pozwala zaoszczędzić jakiś ułamek litra paliwa na 100km bo silnik elektryczny wspomaga kiedy trzeba a potem się wyłącza

Hydrauliczne wspomaganie jest złe bo musi ciagle pracować i jest obciążeniem dla silnika.

Więc trochę przez wspaniałe limity abyśmy żyli bardziej eko... i aby serwis auta był bardziej skomplikowany

Co najlepsze są prace nad sterowaniem "by wire" (kierownica bez połączenja mechanicznego z kołami). Dzięki temu też zaoszczędzą na materiałach itp... ale tu zaś jest problem aby kierowca czuł auto przez kierownicę. Więc w kierownicy musi być silnik elektryczny który będzie stawiał opór kierowcy aby czul auto. Normalnie cyrk na kółkach xD


Ja tam lubię moją XR400 i nie wiem czego ludzie więcej szukają w motocyklach.

Może tylko kapkę akumulatora mi brakuje, ale chyba nie tak bardzo - koledze założyłem a u siebie nadal nie mam

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.