Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.12.2022, 16:11   #9
GregoryS


Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
GregoryS jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
Domyślnie

Afra ma te swoje immobilajzery i inne cuda. Prad ciagna maly, ale w dlugiej perspektywie wystarczajacy zeby oproznic aku w nieodpalanym moto.
Ale zgadzam sie z zasadnicza czescia - po co ladowac ? To trzecia zima mojej afryki, po prostu wyciagam akumulator na zime, stawiam na polke, na wiosne montuje, odpalam i jade Nie mam nawet ladowarki do tego akusa.

Jesli nie chcesz wyciagac akumulatora to po prostu odlacz jeden biegun i zostaw tak do wiosny.
GregoryS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
WP Extreme 50 sambor1965 Rama, zawieszenia, napęd 261 27.09.2021 18:39
Akumulator litowo -jonowy w RD04 Lucky Luke Układ elektryczny i zapłonowy 93 23.04.2019 11:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.