![]() |
#14 |
![]() |
![]()
Nie do końca. Wypadkowy środek ciężkości będzie pewnie zawsze poniżej tyłka. Chodzi raczej o takie granie środkiem ciężkości elastycznie połączonego z motorkiem kierownika by położenie tego wspólnego centrum masy zapewniało jak najlepszą trakcję i/lub równowagę. Im bardziej środki masy motorka i kierownika są odległe ale jednak połączone nogami/rękami/tyłkiem tym więcej można osiągnąć zmieniając ich wzajemne położenie.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czechy - co warto? | jamarjan | Przygotowania do wyjazdów | 33 | 27.02.2025 08:05 |
Klr 650 czy warto kupic ? | gerardgrodzisk | Inne - dyskusja ogólna | 22 | 17.04.2012 21:01 |