|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
To są 2 różne kwestie. Stała sprężyny i charakterystyka amora. Niestety sprzężone. Zmiana jednego wymaga korekty drugiego i vice versa. Moje skromne doswiadczenie podpowiada że może być i tanio ale dobrze nie będzie. W swoim czasie np. w WP43 ludzie dokładali tuleje dla zwiększenia napięcia wstępnego sprężyn. Tyle że charakterystyka sprężyny wtedy się nie zmienia. Idzie tylko w inne zakresy.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 18:58 |
Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 12:36 |
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 13:56 |