|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
To ja mam inne pytanie.
Poprzedni właściciel wymontował klakson przez problem z "General failure". Ja jednak wolałbym go mieć, choćby po to żeby strąbić Calgona za niewyłączony migacz. Co trzeba zrobić, jak go podpiąć żeby klakson działał a Kat jechał bez błędów? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,333
Motocykl: Ready to Race & AT
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wroclaw
Posty: 2,387
Motocykl: RD04
Przebieg: 40.000
![]() Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 50 min 11 s
|
![]()
Reasumując czy jeśli mam ktm 2013 to posiada ten system (tylko nie umiem go aktywować)i nie muszę dokupować 😄systemu atir za 169 zł czy jednak muszę pruć znowu hajs?
__________________
Agent 0,7 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 15:37 |