![]() |
#11 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Chłopy
![]() ![]() Cóż, wychodzi na to że spokojnie można sobie zostać na FAT bo i namiary do Zbyszka od Was mogę dostać i chęć do podzielenia się wiedzą jest ![]() Do Z.G. zadzwonię jak sprawdzę kilka podstawowych spraw i podłączę pod komputer. Nie zwykłem specjalistom zawracać głowy pierdołami. Co do BMW - czasem, mam wrażenie, właśnie przez brak wiedzy wydaje się że to maszyny wysoce skomplikowane i kilku ludzi w kraju ma kompetencje żeby się wogóle do tego dotykać. A ja mimo że część rzeczy zlecam, lubię wiedzieć po prostu. A ja własnie podchodziłem do tego nawet przy zakupie jak do normalnego motocykla o samochodowym rodowodzie, jak słusznie mówicie. Cały układ napędowy i zawieszenia właśnie bardziej przypomina rozwiązania stosowane w autach. Mój mechanik powiedział własnie że w tym wypuście odpowietrzenie się robi jak kolega wyżej pisał, normalnie przez zaciski. Ma pod opieką starsze GSy i tam faktycznie jest inaczej zupełnie. Serwisuje je od okolic 40kkm a obecnie mają po ponad 200kkm i nie ma z nimi problemów. Na razie mam komplet wiedzy co tam sprawdzić, plus mechanika deklarującego rękojmię i sprawdzenie jak pojeżdżę. Dam znać i naprawdę - dzięki ![]() |
![]() |
![]() |