Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Podróże. Całkiem małe, średnie i duże. > Kwestie różne, ale podróżne.

Kwestie różne, ale podróżne. Jak nic z powyższego o podróżowaniu Ci nie pasuje, pisz tutaj...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.01.2022, 23:07   #4
radiolog
 
radiolog's Avatar


Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,256
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
radiolog is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 9 min 12 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
można się przyzwyczaić po chwili ale zawsze w tą stronę moto będzie skręcało chętniej. ćwiczyłem jedną sakwę na XT600 i becie ALP - myślę, że było to 5-8kg. podczas jazdy na wprost po prostu zakładasz poprawkę i po chwili tego nie czuć.

15kg to niemal worek cementu - trochę tej wagi to będzie jeśli faktycznie chcesz tyle uwiesić.

swoją drogą zawsze mnie dziwiły limity wagi podane wewnątrz kufrów typu MAX5kg :/ ale podane 15kg to jednak jest trochę w asymetrii.

Zależy jaki worek, bo mnie worek cementu kojarzy się z 50 kg, fakt 15 kg to dużo, przesadziłem
radiolog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wł.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 Dubel KTM 1117 Wczoraj 09:45
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki Franz Honda - inna niż AT & NAT 65 21.06.2023 15:37
Zawieszenie półaktywne Showa EERA, a klasyczne zawieszenie - wady zalety rozwiązania pałeł Rama, zawieszenia, napęd 2 10.07.2021 23:34


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.