![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 512
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 77000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 18 godz 53 min 24 s
|
![]()
Taki artykuł znalazłem (w przypadku samochodów)
https://allegro.pl/artykul/odma-olej...oaApNIEALw_wcB Być może któryś z mechanizmów związanych z odmą (jeśli takowe tam są ) jest zapchany. Kiedyś w starych autach zdejmowało się odmę żeby zobaczyć jakiego rodzaju "wozduch" i o jakim ciśnieniu idzie z odmy. Można było w ten sposób wykluczyć / potwierdzić czy silnik spala olej no i czy pierścienie nie są jakoś drastycznie wytarte...itd. W starych autach nie było co się tam psuć. W twoim przypadku ... ciśnienie nie ucieka tamtędy gdzie powinno. Sprawdź w manualu jak to jest zrobione w CRF i zweryfikuj wszystkie elementy.. zaworki .. jeśli takie są. BTW ... jak ciśnienie się zbierze za duże to samo znajdzie ujcie. Kiedyś bezmyślnie zatkałem odpowietrznik skrzyni biegów. ... ciśnienie rozwaliło uszczelkę.. skrzynia biegów była do rozebrania. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zbyt mocno dokręcona dolna półka=rysy od wewnątrz golenia. | madafakinges | NAT - Warsztat | 130 | 23.06.2024 18:45 |
Za mocno zakuty łańcuch | ozeh | Rama, zawieszenia, napęd | 5 | 15.06.2013 09:46 |
RD04 - zalewa się, dymi na czarno | Michal | Uklad paliwowy i wydechowy | 40 | 27.04.2011 10:56 |