Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.09.2009, 10:05   #11
Marcin SF
 
Marcin SF's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 687
Motocykl: RD07a
Marcin SF jest na dystyngowanej drodze
Online: 12 godz 42 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
Sam jesteś nieporozumienie skoro cześć siły szła na rozprężanie gumowego przewodu... a tu nie idzie. 100% idzie prosto w zacisk bez strat i to jest dożywotnie, a nie jak gumy co 4 lata zmiana. O czym tu jeszcze dumać o wadach..?

Ja znalazłem jedną. Mniejszy skok, gorsza dozowalność. Reszta same plusy dodatnie
Stawiam piwo jak mi pokarzesz stalowe przewody które pojeździły w afryce 10 lat i jeszcze działają, w szczególności gdy użytkownik nie jeździł 1000 km rocznie i tylko po asfaltach. No chyba, że pisząc, że to jest dożywotnie miałeś co innego na myśli.

Co do dozowalności się zgodzę, to że łatwiej naciskać i krótszy skok wcale nie znaczy, że lepiej. Trzeba się jeszcze umieć z tym obchodzić dla wielu ze zbyt "gorącą ręką" (nie nie chodzi o walenie konia ) będzie to wręcz niebezpieczne
Marcin SF jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.